TU OKO NAS Zaslužuje li Hrvatska pošta naše povjerenje ?!

Potaknuta svojim osobnim iskustvom sa Hrvatskom poštom smatrala sam da je potrebno o tome javno progovoriti. Ako se udružimo možda nešto i uspijemo, jer ovako pojedinačno ćemo se i dalje samo ljutiti, negodovati, prepričavati i osjećati se nemoćnim.
Naime, dana 14.12.2020. godine bila sam baš sretna jer sam dvjema dragim osobama u Zagrebu poslala pakete. Željela sam im i na taj način uljepšati Božićne blagdane svjesna da su onezaslužile tu moju malu pažnju a mene to ispunilo radošćiu i zadovoljstvom.
Čekala sam dan, dva, tri... i kako mi se nitko nije javio odlučila sam ih nazvati jer je bilo očito da pošiljke nisu stigle do njih, što je nažalost i bilo tako. Nakon toga smo zajednički pratili izviješće o isporuci pošiljke ali na našu žalost ništa od toga, paketi nisu stizali a informacije nismo mogli dobiti.
Međutim, ja nisam odustala od daljnje potrage za mojim paketima , pa sam tako potražila službene stranice Hrvatske pošte i po tamo ponuđeenoj uputi obratila se službi za korisnike putem online obrasca kontakt.posta.hr. Odmah sam dobila odgovor na moju email poruku da informaciju potražim na info@posta.hr. Informaciju sam potražila ali odgovor, ali baš nikakav, nikad nisam dobila. Nisam se dala smesti i nisam odustajala, nego sam po uputama sa službene stranice Hrvatske pošte pozivala i broj 072303304 bezbroj puta, ali bezusojesno. Ljutila sam se i čudila kako ne mogu uspostaviti kontakt da bikasnije saznala da je to broj za cijelu Hrvatsku i tad mi je postalo sasvim jasno što se događa.
Dani su prolazili, moj bijes je postajao sve jači a onda me, na Badnji dan, jedna od prijateljica zazvala da je paket stigao. Znači, putovao je punih 10 dana. Ali tu nije mojoj priči kraj, jer drugi paket koji je poslan isti dana, na istom mjestu, u isti grad, isporučen je tek na Staru godinu, znači 16.dan nakon što sam ga predala na šalteru pošte. I što reći?!...skoro pa ništa, osim da ovakvo ponašanje je nedopustivo i trebamo to jasno izreci. Hrvatska pošta je servis građana, treba biti na usluzi timgrađanima i ponašati se sukladno utvrđenim pravilima. Svako drugačije ponašanje dovodi, odnosno dovelo je, do urušavanja teško stečenog povjerenja onih koji te usluge plaćaju.
Moraju odgovorni u Hrvatskoj pošti znati da su njihovi prethodnici godinama i desetljećima stvarali povjerenje koje oni sada ovakvim neodgovornim ponašanjima u trenu sruše, iako ne znam je li više ikomu u Hrvatskoj pošti uopće stalo do povjerenja građana?! Ako ipak postoje oni kojima to jest neka pokušaju, neka se što prije potrude i pokušaju povratiti izgubljeno povjerenje. Institucije bez povjerenja ni ne zaslužujupovjerenje a građani to prepoznaju i znaju valorizirati.
Sve nas treba smetati omalovažavanje kojem nas Hrvatska pošta izlaže. O tome se otvoreno govorilo u komenatrima, nakon što sam moje iskustvo podijelila na javnim mrežama. Ostala sam zapanjena iznesenim iskustvima koja su bila od onoga da jepošiljka kasnila 10 pa čak i 30 dana, da je stigla uništena, da je došla u djelovima... do toga da nikad nije stigala. Od tih mnogih komentara jedan sam posebno upamtila, a u njemu piše “.....kako bi bilo da se udružimo i tražimo odštete, a umjesto kukanja neštopoduzmemo....“?!
žI eto ja sam se odlučila. Pozivam i vas da učinite isto, jer samo tako možemo i moramo ovakvo ponašanje mijenjati!